1 דקות קריאה
נסיעה במונית - זה משתלם?

בשנות האלפיים השימוש במוניות הפך להיות חלק משגרת החיים, והינו חיוני ונחוץ במצבים רבים, כדוגמת נסיעה לנתב"ג, נסיעות קצרות בתוך העיר ונסיעות בין עירוניות חשובות. הנסיעות במונית חוסכות את הצורך לנהוג למרחקים ארוכים ואת הקושי במציאת מקומות חנייה. אמנם נסיעות במוניות אינן בהכרח זולות, אולם בחישוב הכולל של הוצאות הדלק לצד עלות החנייה בתשלום, תתפלאו לגלות כי נסיעה במונית עשויה להיות עסק משתלם - בעיקר אם מוסיפים לכך את הנוחות המפנקת של הנסיעה.

מוניות בחריש

נהיגה בעיר היא לעיתים קרובות חוויה מתישה ומתסכלת, עקב עומסי התנועה והפקקים הרבים בעיר. מכיוון שמציאת חנייה פנויה הינה לרוב משימה קשה ומתסכלת, המסתיימת בצעידה ארוכה ממקום חניית הרכב עד ליעד המבוקש. חוויה בלתי נעימה במיוחד בקיץ בשעות הצהריים המהבילות, או ביום חורפי וגשום. בעיה זו מחמירה כאשר אתם ממהרים להגיע לפגישה חשובה בשעות העומס. לכן אין זה מפליא שאנשים רבים בחריש נעזרים בשירותי מוניות במשך כל שעות היום, ואנו מוניות חריש והסביבה מציעים שירותי מוניות בעיר חריש. ניתן לזהותנו בעזרת מדבקות על גוף הרכב.

נסיעה במונית לנתב"ג?

כאשר אתם טסים לחו"ל, הדרך הנוחה והיעילה ביותר להגיע לשדה התעופה בכל שעה ביממה היא באמצעות מונית, וזאת בשל מספר סיבות: הנסיעה במונית חוסכת את הצורך להיסחב עם מזוודות בתחבורה הציבורית, את השארת הרכב בחניון שדה התעופה ותשלום עבורו בחניון הנמל, או לחילופין את החיפוש אחר מישהו שיואיל בטובו להסיע אתכם לשדה התעופה.

מוניות חריש והסביבה לנסיעות בין עירוניות 

השימוש בשירותי מוניות חריש והסביבה לנסיעות בין עירוניות הינן נפוצות. זאת בשל ליקויי קווי התחבורה הבין עירוניים בעיר המוצעים לציבור הרחב, ובזכות הכבישים הבינעירוניים המהירים והנוחים לטובת הנוסעים במונית או ברכב פרטי. השימושים העיקריים במוניות בנסיעות בין עירוניות הינם:

  • בשעות לילה מאוחרות שבהן התחבורה הציבורית איננה פועלת.
  • במצבי חירום הדורשים הגעה מהירה ליעד המבוקש.
  • נסיעות של אנשי עסקים מחו"ל.
  • כאשר הרכב הפרטי מתקלקל ובעליו אינו חפץ להשתמש בתחבורה ציבורית.
  • אנשים הגרים ביישובים מרוחקים בפריפריה, אשר בהן התחבורה הציבורית איננה מפותחת וזמינה